Dag 4

Ska bara börja med ett litet tips, ha INTE en tight röd klänning om ni bor på ett hotell fullt av turkar! Fick gå och byta kläder direkt efter maten.. Tänk att det bara är 2 dagar kvar nu! Eller ja, vi far ju på onsdageftermiddag så hinner kanske sola ett tag då. Idag tog vi taxi till Antikside. Där blev det lite shopping, inga kläder dock. Köpte två armband och en present till Jennifer, sen fick jag en sak av mamma också. Vad det var berättar jag när jag kommit hem! Nu måste jag avsluta här, Johannes ska ha iPaden. Hoppas att ni har det bra där hemma, kram!

Kommentarer
Postat av: emelie

JAA! asså ååh saknar att ha dig att kunna prata med!<3

2011-05-29 @ 19:27:32
URL: http://emelielindbergg.blogg.se/
Postat av: moa

Okej så tråkigt endå:( hoppas ni får bättre väder dom dagar som är kvar! hahah nej jag kommer typ endå inte va brun även om vi har strålande sol och allt..hah<3

2011-05-29 @ 20:46:57
URL: http://moasss.blogg.se/
Postat av: Jennifer

EN PRESENT TILL MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OHMAGAAAAAD

2011-05-30 @ 17:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback