Första dagen

Sådär ja! Då var man framme i underbara Turkiet. Vi kom fram till hotellet vid.. halv två skulle jag tro? Idag har vi bara legat vid poolen, men förhoppningsvis blir det havet imorgon! Vi har just ätit middag och förmodligen blir det en tidig kväll, alla är så sjukt trötta efter den långa resan. Juste! Vi tog också "turkiskt bad" idag, vilket var först en kroppsskrubb, sen ansktsmask och till sist en hel kroppsmassage. Det var så sjukt härligt och man känner sig så fräsch! Nu har ni fått veta lite om dagen, skriver säkert mer imorgon. Ska börja dra mig till hotellrummet nu, det lär ändå ta drygt en halvtimme eftersom att hotellet är typ större än Morö backe.. Jajamen, jag hör av mig! Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback