Farewell

Slutade efter 1 någon gång eftersom att vi inte hade någon musik. Sen for jag på stan och mötte upp Micke, köpte bara ett par vita skor från Statium, en deo och lite annat. Kom hem för ett tag sen, ska bara packa det sista och sen åker vi! Flyget går från Umeå, om det nu ens går att flyga.. Så imorgon ligger jag FÖRHOPPNINGSVIS och solar vid poolen!
Vi tar med oss Ipaden, så kanske kommer att kunna blogga lite grand. Dock går det inte att lägga upp någon bild på den, men ni får kanske se lite bilder när jag kommit hem.
Ska nog fixa en lösenordsskyddad blogg efter resan, sen får vi se om jag orkar uppdatera på denna blogg också. Nu ska jag bara gå och packa det sista, ha det jättebra här i Sverige och skriver jag så snart jag kan! Kraaamar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback